Posturi disponibile

SECRETARA ID THERAPY BESPOKE TREATMENT CENTER

Nivel cariera: Middle (2-5 years)

Limbi straine vorbite: Engleza

Adresa job: Bucuresti


Cateva lucruri interesante despre noi:

ID Therapy Bespoke Treatment Center este primul centru din România care oferă soluții terapeutice personalizate calate pe nevoi unice individuale, de Psihoterapie, Terapie de Cuplu Gottman, Terapii Virtuale pentru Fobii și Adicții, Psihiatrie, Terapii Online si Servicii Corporate de Consultanță Psihologică, respectiv Corporate Profiling și CEO Coaching.

Activam in domeniul serviciilor medicale personalizate si ne dorim sa oferim solutii eficiente de psihoterapie personalizate si calate pe nevoile unice, individuale ale celor care sunt in cautarea unei sanatati mai bune si unui echilibru in viata. Echilibrul nu trebuie privit ca un scop in sine, ci trebuie sa fie o realitate cu care sa traim zilnic.

Iata ce vei face :

  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
  • Elaborarea și redactarea documentelor și situaţiilor cerute de management
  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
  • Incasari de la clienti cash si card
  • Emitere de facturi si bonuri/chitante fiscale
  • Pregatirea consultatiilor si a mapelor clientilor/pacientilor pentru fiecare medic/colaborator
  • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
  • Programarea consultatiilor si asigurarea eficientei programarilor astfel incat sa nu existe suprapuneri sau perioade de timp neacoperite
  • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
  • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
  • Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
  • Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
  • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
  • Actualizarea bazei de date documente

Cerinte:

  • Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara
  • Studii universitare
  • Gandire analitica
  • O buna cunoastere a limbii engleze, scris si vorbit
  • Cunostinte bune de MS Office ( Word, Excel, PowerPoint) si Web
  • Bune abilitati de planificare si organizare
  • Abilitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • Abilitate de a respecta termenele limita
  • Atentie la detalii
  • Responsabilitate, sinceritate si seriozitate
  • Atitudine de auto-didact, incredere si dorinta de a invata
  • Abilitate de a rezolva probemele
  • Nivel ridicat de confidentialitate
  • Capacitatea de a se adapta la un program de lucru flexibil

Beneficii:

  • Salariu atractiv
  • Program L-V : 11.00 – 20.00 (o ora pauza de masa)
  • Birou modern situat in Dorobanti
  • Oportunitate de crestere si dezvoltare personala si profesionala

Le spunem „bine ai venit” celor care:

  • Sunt gata sa invete lucruri noi
  • Sunt capabili sa ne invete lucruri noi
  • Isi doresc ca munca si abilitatile sa le fie recunoscute si apreciate

Va rugam sa ne trimiteti CV-urile la [email protected] pana cel tarziu pe 1 Iunie 2019.

Numai candidatii selectati vor fi contactati! Succes!