Video Video

Test Ryff pentru starea de bine psihologica

Test Ryff pentru starea de bine psihologica

Indicatii:

Testul Ryff pentru starea de bine psihologica contine 42 de itemi ce masoara cantitativ sase aspecte ale starii de bine: autonomie, adaptabilitate la mediu, dezvoltare personala, relatii pozitive cu cei din jur, a avea un scop in viata si acceptare de sine. Testul nu masoara un diagnostic clinic.

Va rugam sa cititi fiecare propozitie si sa bifati casuta care descrie cel mai bine masura in care sunteti de acord cu fiecare afirmatie de mai jos. Nu exista raspunsuri corecte sau gresite. Nu petreceti foarte mult timp pe fiecare propozitie.

Sursa: www.researchcentral.ro

  • Sunt de acord sa fiu contactat(a) prin e-mail in scopuri generale de marketing

    Prin intermediul website-ului www.idtherapy.ro, va punem la dispozitie formulare de contact cu ajutorul carora puteti lua legatura cu noi pentru a afla informatii suplimentare cu privire la serviciile oferite, puteti adresa solicitari si formula reclamatii si sugestii.

    Pentru ca solicitarile dumneavoastra sa ajunga la noi si pentru ca noi sa va putem contacta in legatura cu acestea, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal (numele, prenumele telefonul si adresa e-mail).

    De asemenea, dorim sa va furnizam informatii cu privire la serviciile noastre psihologice si medicale si sa beneficiati de promotiile noastre. Daca sunteti de acord sa primiti informatii de publicitate si marketing din partea noastra, va rugam sa bifati casuta corespunzatoare de mai jos.

    Va asiguram ca siguranta si confidentialitatea datelor clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi. In acest sens, va rugam sa cititi nota de informare cu privire la protectia datelor personale ale clientilor nostri, disponibila aici .

    Va multumim pentru increderea acordata serviciilor noastre si modului in care protejam datele dumneavoastra.

  • 1. Nu imi este teama sa imi exprim opiniile, chiar si atunci cand sunt in opozitie cu opiniile majoritatii oameni.

    1 / 42

  • 2. In general, simt ca am controlul asupra situatiei in care traiesc.

    2 / 42

  • 3. Nu sunt interesat(a) de activitati care ma ajuta sa ma dezvolt.

    3 / 42

  • 4. Cei mai multi oameni ma considera o persoana iubitoare si afectuoasa.

    4 / 42

  • 5. Traiesc in prezent si nu prea ma gandesc la viitor.

    5 / 42

  • 6. Cand ma uit la povestea vietii mele, sunt multumit(a) de modul in care s-au asezat lucrurile.

    6 / 42

  • 7. De obicei, deciziile mele nu sunt influentate de ceea ce fac ceilalti. 

    7 / 42

  • 8. Solicitarile de zi cu zi ma descurajeaza des.

    8 / 42

  • 9. Cred ca este important sa ai experiente noi, care sa provoace felul in care gandesti despre tine si despre lume.

    9 / 42

  • 10. A fost dificil si frustrant pentru mine sa mentin relatii apropiate.

    10 / 42

  • 11. Simt ca am un sens si o directie in viata.

    11 / 42

  • 12. In general, ma simt increzator(oare) şi am o parere buna despre mine.

    12 / 42

  • 13. Ma preocupa adesea ce cred oamenii despre mine.

    13 / 42

  • 14. Simt ca nu ma potrivesc cu oamenii si comunitatea din jurul meu.

    14 / 42

  • 15. Daca stau sa ma gandesc, imi dau seama ca nu am evoluat foarte mult ca persoana de-a lungul anilor.

    15 / 42

  • 16. Adesea, ma simt singur(a) deoarece am putini prieteni apropiati cu care sa-mi impartasesc problemele.

    16 / 42

  • 17. Activitatile mele de zi cu zi imi par adesea banale si nesemnificative.

    17 / 42

  • 18. Simt ca multi dintre cei pe care ii cunosc au avut mai multe succese decat mine.

    18 / 42

  • 19. Sunt adesea influentat de oamenii cu opinii bine conturate.

    19 / 42

  • 20. Ma descurc destul de bine la a-mi gestiona responsabilitatile cotidiene.

    20 / 42

  • 21. Mi se pare ca m-am dezvoltat mult ca persoana de-a lungul timpului.

    21 / 42

  • 22. Imi fac placere discutiile personale cu membrii familiei mele sau cu prietenii.

    22 / 42

  • 23. Nu imi dau foarte bine seama care sunt obiectivele mele in viata.

    23 / 42

  • 24. Imi plac multe aspecte ale personalitatii mele.

    24 / 42

  • 25. Am incredere in parerile mele, chiar daca sunt contrare parerii majoritatii.

    25 / 42

  • 26. Ma simt adesea coplesit de responsabilitati.

    26 / 42

  • 27. Nu imi plac situatiile noi, in care sunt nevoit(a) sa ma comport altfel decat de obicei.

    27 / 42

  • 28. Oamenii ma descriu ca pe o persoana generoasa, dispusa sa isi imparta timpul cu altii.

    28 / 42

  • 29. Imi face placere sa imi fac planuri pentru viitor si sa ma straduiesc sa le realizez. 

    29 / 42

  • 30. Din multe puncte de vedere, sunt dezamagit(a) de ceea ce am realizat pana acum.

    30 / 42

  • 31. Imi este greu sa-mi exprim opinia cu privire la probleme controversate.

    31 / 42

  • 32. Imi este greu sa imi organizez viata intr-un mod satisfacator pentru mine.

    32 / 42

  • 33. Pentru mine, viata este un proces continuu de invatare, schimbare si crestere.

    33 / 42

  • 34. Nu am avut parte de multe relatii apropiate si de incredere cu ceilalti.

    34 / 42

  • 35. Unii oameni trec prin viata fara niciun scop, insa eu nu sunt unul dintre ei.

    35 / 42

  • 36. Sunt mai nemultumit(a) de mine decat sunt majoritatea oamenilor de ei insisi.

    36 / 42

  • 37. Ma judec pe mine in functie de ceea ce cred eu ca este important, nu dupa valorile importante pentru altii.

    37 / 42

  • 38. Am o locuinta si un stil de viata care imi plac.

    38 / 42

  • 39. Am renuntat sa mai fac imbunatatiri sau schimbari semnificative in viata mea acum mult timp.

    39 / 42

  • 40. Stiu ca pot avea incredere in prietenii mei si ei stiu ca pot avea incredere in mine. 

    40 / 42

  • 41. Uneori, simt ca nu mai am nimic de facut in viata.

    41 / 42

  • 42. Cand ma compar cu prieteni sau cunostinte, sunt multumit de mine insumi/insami.

    42 / 42

  • Vezi rezultatul...

Florin EnceanuFlorin Enceanu
13:11 18 Sep 22
Am inceput consilierea pentru frica de zbor, spunandu-i doamnei Gorduza ca eu nu cred in povestea acesta, de a-mi depasi aceasta temere printr-o terapie VR. Ca una-i zborul real si alta este o simulare.Cum s-a derulat totul mai departe?In primul rand mi-a castigat increderea inca din prima zi, datorita experientei si modului in care aborda totul. S-a simtit pe deplin pregatirea dansei ca medic si acreditarile obtinute in Italia si SUA.Mai apoi, dupa ce am terminat ultimul modul, am avut parte si de primul zbor, un zbor in care senzatiile experimentate au fost exact ca cele din simulare. Fara vreun atac de panica sau vreo problema notabila. Asta dupa ce in urma cu un an, doar trecand pe langa eroport si imaginandu-ma intr-un avion, ma facea sa ma simt teribil, gandindu-ma atunci ca nu voi zbura niciodata.Recomand cu toata increderea tuturor persoanelor care sufera de aerofobie.
Marius NiculaeMarius Niculae
14:46 26 Jul 22
Sunt foarte putini oameni care îți marchează viața! Pentru mine, Nadia, este unul dintre ei. După 8 ani in care vedeam lumea doar din pozele prietenilor din vacanța, am reușit!Am zburat pana in Tenerife, 6 ore, alături de familia mea, fără nicio problema. Dacă înainte îmi era teama doar când ma gândeam ca voi cumpara biletele de avion, acum nu mai am nicio problema.Faceți lucruri minunate și datorită tehnicilor învățate am reușit sa trec peste acest blocaj!Multumesc Nadia! 🙏🙏🙏
adrian marinadrian marin
06:15 25 Jul 22
Buna ziua! Desi am fost sceptic in ceea ce priveste VR-ul pentru ca am considerat ca nu va putea simula zborul, am fost placut surprins sa aflu, chiar din primele sedinte, ca te plaseaza exact unde trebuie: in avion.😁Experienta este uimitoare! Fiecare element din VR iti pune in miscare mecanismul de aparare al corpului, care, pe parcursul sedintelor, te obisnuieste cu ceea ce va insemna zborul cu avionul. Si nu un zbor agitat, ci chiar unul linistit si plin de bucurii ca reusesti sa depasesti momentele pe care le-am crezut tensionate.D-na Gorduza Nadia: jos palaria! Un om cu o rabdare fara margini si o pregatire deosebita. A stiut in fiecare etapa ce "butoane" sa apese ca sa ma determine sa prind incredere ca totul va fi bine pe timpul zborului. Si asa a fost.Recomand cu caldura programul!Felicitari si va multumesc doamna!Dragilor, aveti incredere ca puteti sa zburati linistiti dupa acest program!
teodor tucateodor tuca
15:09 04 Oct 21
Multumesc doamnei doctor Nadia Gorduza pentru sedintele de terapie aplicata, foarte eficiente si cu rezultate deosebite in timp scurt.Exercitatiile invatate in timpul sedintelor cu dansa au fost de un real ajutor pentru mine si m-au invatat sa gestionez mult mai bine situatiile dificile si pe cele din afara zonei de confort.
George IvanGeorge Ivan
08:17 03 Aug 18
Terapie împotriva fricii de zbor cu succes. Pe lângă metodele de lucru specifice aș menționa și atmosfera liniștitoare care, cumva, te pregătesc pentru sesiunea de terapie cu realitate virtuală. Recomand cu căldură terapia cu doamna Nadia Gorduza.
js_loader