13 mai 2019

Despre time management. Iata cum ne putem gestiona mai bine timpul!

Ce inseamna time management?

Time management sau gestionarea eficienta a timpului este procesul prin care organizam si planificam cum sa ne impartim timpul printre sarcini specifice.

V-ati intrebat vreodata de ce uneori aveti senzatia ca nu va ajung 24 de ore intr-o zi? Dar totusi ceilalti colegi reusesc sa isi duca la bun sfarsit toate sarcinile si sa realizeze chiar mai multe, profitand si de viata personala, dar si de cea profesionala?

Managementul timpului este capacitatea de a planifica si de a controla modul in care cineva isi petrece orele dintr-o zi pentru a-si atinge in mod eficient obiectivele. Aceasta implica jonglarea timpului intre munca, casa, viata sociala, hobby-uri.

Este important sa se stabileasca obiective clare si prioritati pentru a pune deoparte sarcinile neesential...

Articolul integral poate fi vizualizat doar de abonatii la newsletter.

Esti deja abonat? Introdu adresa de email in campul de mai jos pentru verificare.


Nu esti deja abonat?

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *