Mereu mi-a placut sa fiu pregatita si sa invat cat de mult pot despre mediul inconjurator si despre oamenii din jurul meu, mai ales cand vine vorba de locul de munca.
Uneori, inevitabil, se pot isca anumite situatii care nu par a avea iesire sau care pot genera niste conflicte zdruncinatoare si pot influenta destul de profund calitatea mediului de lucru.
Ia-ti un moment si gandeste-te la supereroul tau favorit sau la personajul tau spion favorit. Ce abilitati are, care te-ar putea ajuta sa castigi o perspectiva diferita asupra gestionarii conflictelor la locul de munca?
Eu iti voi arata 5 abilitati care te pot ajuta la locul de munca si iti pot arata modalitati de a gestiona eficient un conflict.
Constientizarea
Constientizarea este definita prin prisma intelegerii unei situatii din momentul prezent, bazandu-te pe informatiile pe care le ai din experienta anterioara.
Atunci cand te confrunti cu un conflict la locul de munca, pune-ti urmatoarele intrebari, pentru a intelege si a constientiza situatia: