15 dec. 2016

Shopping-ul compulsiv de Craciun la romani si nevoia din spatele lui

Motivele care îi determina pe oameni să facă shopping compulsiv și achiziții de lux de Crăciun nu sunt de ordin rațional.

Atât sezonul Black Friday, cât și cel de Crăciun, determină shopping neplanificat pentru consumatorii din întreaga lume.

Fiind într-adevar un sezon de shopping impulsiv le oferă un pic mai mult decât o soluție emoțională pe termen scurt.

Paradoxal, deși uzual achizițiile se fac în funcție de ce beneficii au produsele si cum se potrivesc cu nevoia lor pragmatică si funcțională, în aceasta perioadă alegerile sunt făcute pe ce valoare simbolică si psihologică o dau oamenii, respectiv pe ce emoție profundă o declanșează în ei.

Unul dintre motive ar putea fi Craciunul care coincide cu cea mai aglomerată perioadă de shopping din lume, fiind pe...

Articolul integral poate fi vizualizat doar de abonatii la newsletter.

Esti deja abonat? Introdu adresa de email in campul de mai jos pentru verificare.


Nu esti deja abonat?

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *